top3 -

Tio dagar...

Jag håller på att tagga inför helgens stora event, först är det Maddes och min middag på fredag, och sen är det Winter Jam på stadion på lördag med stor efterfest! Nice nice nice! :D



Nu är det faktiskt bara 10 dagar kvar tills jag åker. Jag börjar bli jättenervös, ska börja packa i morgon typ så att jag får med mig allt. Vi ska till och med ha med oss täcke och kudde... Småskumt men men. Det ska nog gå bra! Fick reda på att vi ska bo tillsammans med 4 andra tjejer, två från Sverige som är 19 och två danska tjejer som är i 20 års åldern! SPÄNNANDE!

I morgon ska jag och Mickan åka och hämta Maddepadde och hennes lilla familj på Arlanda!
2008-11-18 @ 23:35:28 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91