top3 -

Tisdag morgon.

Sitter och leker lite vid datorn för tillfället och äter frulle, ska väll börja bege mig mot skolan om ca en timme. Har endast en lektion idag och det är redovisning & beskattning. Efter skolan ska jag plugga & ikväll blir det förhoppningsvis lite övningskörning också! Får se om man hinner kolla på Dh eller ej... Annars får jag kolla på Vickys inspelning ;)

Vaknade skittidigt imorse, sittandes, av att min kära mor kom inspringade i mitt rum. Jag hade tydligen skrikit och grinat, haha. Kommer ihåg att jag hade nån läskig mördardröm + att jag drömde om att studenten blev helt kaos. Herregud...

Nej, nu blir det nog ett avsnitt till av vänner :)
2008-11-18 @ 11:39:27 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91