top3 -

Tisdag!

Det var ett tag sedan jag bloggade har jag märkt. Men som sagt, det händer inte så mycket i mitt liv för tillfället.
Dock var det en riktigt rolig dag idag på jobbet, om det var för att polisen var på besök eller att Caroline berättade att hon hade fyra ica kort vet jag inte riktig. Men dagen gick iaf snabbt till skillnad från vad andra dagar kan göra.. 

Efter jobbet var jag ute med Mickan ett tag, och sen fick det blir DH hemma hos Linda, där även Josefina befann sig. Kul att träffa henne, det blir tyvärr inte så ofta.. 

Nästa vecka blir det Cran Canaria med mamma och pappa, ska bli riktigt skönt!


Här är området vi ska bo på ;)
2008-11-04 @ 22:26:09 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Josse

För sällan! :(

2008-11-06 @ 23:44:24
URL:
http://finas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91