top3 -

Gårkvällen.

Idag mår jag för ovanlighetens skull skitbra! Och med det så menar jag att jag inte känner av att jag drack igår. Underbart. För kvällen hade nog inte vart värd att må dåligt för idag. Nu låter det som om att jag hade skittrist, vilket jag verkligen inte hade. Men det var inget speciellt... det var som alla andra helger. Hade iaf väldigt trevligt på Alexandra där en massa folk var för första gången på länge. Det har faktist vart väldigt dött där på senaste tiden.

Efter Alex drog jag, Linda, Sebbe, Jonas & Tobbe till Mp där det var typ 10000 meters kö. Så jävla illa. Fattar inte varför kön var så lång där för? Jaja. Då kände vi iaf att vi kunde åka tillbaka till Kungsängen eftersom att vi nog inte hade hunnit komma in på Mp innan stängning pga den väldigt långa kön. Efteråt blev det GC en liten stund och jag ogillar verkligen det stället mycket.

Fick iaf skjuts hem utav David som hade jobbat i Bålsta. Var tänkt att vi skulle käka på donken men dom hade såklart hunnit stänga. Och på tal om David så fyller han faktist år idag också! Jag var nog den första som fick säga grattis?! Hihi. Idag ska jag iaf plugga lite Redovisning & Beskattning. Det blidde ingen yoga för mig idag, var alldeles för trött! Men jag har nog iaf beslutat mig för att börja nästa söndag. Spännande, spännande.



 


2008-11-16 @ 11:06:57 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91