top3 -

På dåligt humör..

Dagarna bara går och imorgon är det torsdag!? Jag har inte tid att vara sjuk längre. Man tycker ju alltid att man bli sjuk i fel tillfällen, men det här är verkligen fel tillfälle. Hade massa saker att göra den här veckan, inte minst att umgås med mina vänner istället för min säng!! Och sen skulle det vara väldigt kul att hinna åka en tur med Mickan innan jag åker.. Men detta får tydligen vänta, eftersom min kropp inte vill bli frisk än!!


Men nu fick jag besök av Mickan och Ea (helt utan förvarnig), så nu mår jag helt plötsligt lite bättre :) 


Jag på gran canaria förra veckan.
2008-11-26 @ 19:58:42 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: anonym

åh, gran canaria!!



www.tanzanit.blogg.se

2008-11-26 @ 20:06:04
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91