top3 -

En helt okej start på veckan.

Kom hem från skolan för en liten stund sen, vart en ganska lång dag trots allt. Hade utvecklingssamtal idag med Maria och allt gick bara bra :) Så sjukt att den här terminen snart är över, allt går så fort... Fick också tillbaka ett prov (MVG) och en uppsats (VG+) i rättskunskapen. I´m nöjd, bortsett från att Jonas nästan alltid får ett poäng bättre än mig. SVIN HAN ÄR!!

Ikväll blir det nog rätt lugnt för min del, ska förmodligen övningsköra en sväng, (om jag vågar ta mig ut i snöstormen) och kanske plugga lite marknadsföring efter det om jag orkar. Sen så har jag ju lovat min kära lillebror att vi ska ha snöbollskrig idag.

Nu börjar jag faktist känna lite julstämning, underbart!

Här kommer lite bilder från skolan idag:









2008-11-24 @ 16:14:31 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, sjysst du är då:'(

2008-11-24 @ 18:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91