top3 -

Vickan tränar!

Idag har jag varit med om något sjuk! Eller jag har valt att vara med om något sjukt. Jag och Carro tränade nordic militaryt raining. och jag kan ju säga att jag har med mig all lera som fanns i elljusspåret på Östermalm. Just nu sitter jag och skakar för att jag har ansträngt varenda muskel i hela kroppen! Kommer inte orka lyfta ett finger i morgon säger jag bara! Men det var ganska kul. Vi började med att springa till ett sjukt stort dike där vi hoppade fram och tillbaka och blev grymt leriga! Och det var bara början.... sen kom vi till ett gräsfällt där vi lägger oss ner och rullar runt. Där blev man genomblöt! Usch! Men det var ganska kul och det är skönt att man har klarat av det nu :)

Nu ska jag sova, kommer somna som en stock och sussa sött! Hör av mig i morgon, om jag kommer upp ur sängen vill säga!

2008-11-10 @ 21:51:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91