top3 -

Vilken känsla!

Lalalallalala liiiiiife is woooonderful! hihi jag är på världens bästa humor. Det är så himla kul att köra bil själv :D Kom hem för en liten stund sen och nu är jag faktist ganska trött. Har kört bil hela dagen, hämtat och lämnat folk hit och dit... Men jag kan ju inte direkt klaga ;) Det har vart skitkul. Vilken känsla det var att sätta sig ensam i en bil för första gången. Nu på kvällen åkte jag och Jonas till jakan för att käka kinamat till middag. Han har lovat mig att den dagen jag tar körkort så ska han bjuda på kina och det gjorde han. Gott var det :)

Nu ska jag däremot göra något mycket, mycket tråkigare... PLUGGA! Har marknadsföringsprov & filiosofi inlämning tills på torsdag, så det är väll dags att börja nu antar jag. Hejdå!
2008-11-25 @ 22:08:01 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91