top3 -

Yoga?!

Godmorgon. Jag älskar helger. Så himla skönt att få sova ut. Jag älskar att sova.

Ligger fortfarande i sängen och degar, har ingen som helst lust att gå upp heller. Idag ska jag kanske hem till Linda för att vaxa mina ben. Hon håller ju på att utbilda sig till hudterapeut så hon övar på oss, det är nice. Men jag är inte helt säker på att jag hinner det idag, eller det beror på när Bibban kommer hem från jobbet. Jag har planerat att övningsköra med honom om han kommer hem hyffsat tidigt. Så vi får se hur det blir med den saken.

Ikväll ska jag nog pallra mig upp till centrum med Linda & Ea :) Sen skulle Kalén och fler ut så får se vad dom ska hitta på också.

En lite rolig sak är att min mor precis berättade att hon skulle börja på yoga imorgon och jag har bestämt mig för att följa med och titta på. Ifall det verkar kul så ska jag också börja från och med nästa söndag tror jag. Oväntat?! JA!!


Ea & Linda i sommras, Båstad!
2008-11-15 @ 13:01:57 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

vart ska hon börja på yoga? Tycker verkligen du ska ge det en chans, rätt tråkigt första gången, men efter typ tre gånger så blir de bara bättre och bättre! Puss

2008-11-15 @ 15:02:27
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha aa jag tror faktist att jag ska göra det, kan vara på tiden att börja träna snart efter 19 långa år :P tror hon sa att det låg i kallhäll! :) <3

2008-11-15 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91