top3 -

Är de verkligen värt det?

Usch, fy och blä.. jag hatar dagar som denna. Jag har inte kunnat göra någonting. Har helt enkelt mått för dåligt... Patetiskt. Hade ifs jättetrevligt hemma hos Lisen och det var kul ute på Hirschen också. Men de är de där sista glasen som är så himla onödiga. Ångest. Menmen, hade en bra kväll iaf! Jag och Madde skaffade två nya bästa vänner också, haha. Två tjejjer från upplandsväsby som vi var med typ hela kvällen. Riktigt trevliga :) Var dock nära att både jag och Madde bev utslängda.. haha. Fasen vad dom där vakterna är petiga!!

Nu ska jag för första gången idag göra någonting. Jag ska nu klä på mig och pallra mig ut i regnet. Ska träffa Linda vid ubban och ta en promenad.. Sen ska jag nog ringa till Vicky och fråga om hon vill titta på Heroes med mig ikväll :)

Imorgon är det äntligen dags för den efterlängtade Simple plan konserten :D Woho. Det är jag, Malin, Jonas & Kalén som ska gå. Ska bli galet nice!


Död jag just nu...
2008-10-30 @ 18:11:59 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91