top3 -

Åre

Idag ringde dom från Åre och sa att nån hade hoppat av och att jag fått jobbet :) Väldigt kul men jag som precis hade stält om tanken på att det kunde bli någon och börjat tänkt på lite andra saker. Men jag fick iaf tills på måndag att tänka. Dock tror jag ifs redan att jag tänkt klart, och att svaret blir ja. Så om drygt en månad kommer jag antagligen att flytta upp till Åre. Låter ganska läskigt.

Annars har det inte hänt så mycket mer idag förutom att en kund berättade för mig ca fem gånger idag i kassan att hon tyckte att min tröja jag hade på mig var sjukt ful och att hon inte förstor hur man kunde be någon sätta på sig något sånt. Men hon sa också att det självklart inte var mitt fel att icatröjorna såg ut på det sättet. Tyckte att det var lite konstigt att hon kommenterade det, men om hon mådde bättre av det så var det väll bra ;)

Snart ska jag ut och promanra med Mickan och Vicky, sen blir det idol..

2008-10-02 @ 17:35:53 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att du fick jobbet:) Grattis!

2008-10-02 @ 19:04:11
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91