top3 -

Beväpnat rån?

Idag hände det något heeeeelt sjukt när jag och Madde stod och plockade upp frysta små ärter från Findus tillsammans med Hälsokökets falafel. Då stormar det in sex stycken stora poliser och skriker åt oss att lägga oss ner på golvet för att inta skydd! Jag och Madde blir livrädda och slänger oss ner på golvet! Sen skriker överbefälet ut:

-VI SÅG VEM DET VAR SÅ DEN SKYLLDIGE KAN LIKA GÄRNA STIGA FRAM MED HÄNDERNA ÖVER HUVUDET! VI VET VART DU ÄR!

Och jag svarar med darrande röst:
-Men jag lovar det var inte jag som tog den där godisfisken!

Haha nej riktigt så gick det inte till... men nästan. Jag och Madde stod där och plockade upp ärterna och allt vad de nu var när den den ena polisen efter den andra stampalde in. Och vi belv alldeles paffa, för det första för att de överhuvudtaget var på vår lilla affär och vi inte förstod vad de gjorde där och för det andra för att de manliga poliserna i sina uniformer var jävligt heta! Men det var i alla fall någon som råkat trycka på larmknappen och så hade de ringt till affären, då ingen svarade ryckte de ut i tron om att det pågick ett rån på ICA nära Humlegården! Så dramatiskt var det dock inte! Vilket jag är glad över!
2008-10-22 @ 22:53:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91