top3 -

Bra Måndag!

Det verkar ju som att Madde och Mickan hade det bra i helgen! Kul för er! Jag tror bara att det är bra för Mickan att vila rösten lite, och lite skönt för hennes mamma så hon får vila öronen från Mickans pladder!  ;)

Jag har haft en bra dag, gjort lite bugdetshopping som jag börjar bli proffs på. Dock använde jag massa presentkort, så det var kanske inte så konstigt att jag itne gjorde av med så mycket! Men fick i alla fall en hood för 99 kr, en tröja för typ 75 kr, örhången och ett halsband som ska bytas men är i alla fall nöjd!

Sen fick jag berkräftelse på min resa idag! :D Det bär av till val Thorens den andra december och jag lääääängar!  :D

shopping med Chabo
2008-10-20 @ 22:13:32 Lilla v Permalink


Kommentarer
Postat av: Gissa vem?

Haha men Vicky dååå :D Det där var lite smått taskigt sagt av dig tycker jag ;) Det där om min kära mor alltså ;P

2008-10-20 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91