top3 -

Dagen efter...

Lite överdrivna ord jag använde mig utav för att beskriva kvällen igår? Haha. Nejmen det var faktist en riktigt trevlig och rolig kväll :) Kom väll en typ vid halv fem och somnade nog vid femtiden. Jag lyckades aldrig hålla mig vaken tills Jonas kom hem från jobbet, haha... hade somnat med skinnjackan & halsduken på under ett täcke i min brors säng? Hmm..  Ajuste, glömde säga att vi var på Alex och sen Gc.

Jaja, pratade nyss med Vicky som skriver högskoleprovet idag. Usch.. I feel sorry for you. Men hoppas de går bra :D

Janiii... Nu är det bara att piggna på sig och börja tagga till kvällen igen. Ska ju ut i jakan idag! Men nu måste jag försöka hitta någonting riktigt gott och onyttigt att äta. Finns dock ingenting hemma tror jag så får nog ta och beställa hem något från Tibble :)

(Kort från kvällen kommer)
Bye

2008-10-25 @ 13:40:11 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91