top3 -

En helt vanlig tisdag.

Happ, så var denna även denna skoldag över. Har ju bara marknasföring på tisdagar. Och nu har vi påbörjat ännu ett projektarbete så jag kommer att vara helt ledig tre tisdagar framöver. Jäkligt skönt faktist :) Haha, Sussie hade en jävligt ruskig dröm inatt. Hon drömde att vi två hade försovit oss till kl tio på studentdagen & att vi fick springa ut typ själva. Och där ute stod det typ fem personer och vänta. HAHA sikken mardröm. Så får det ikke bli ;D

Nu ska jag kolla våra bästa år & sen sova en stund, är galet trött. Sen ikväll blir det plugg med Jonas och DH såklart. Skulle egentligen ha sovit över hos Josefina idag men jag hinner verkligen inte de, måste plugga.. och jag som verkligen vill se hennes lägenhet nu :/ Hon bor där ensam och den ligger i Nacka. Men, det får väll förhoppningsvis ske inom en snar framtid! Så synd att det ska vara så svårt att få in en träff när alla kan.

Min första engelska C lektion i måndags var förressten hemsk! Usch. Och alla andra i gruppen är typ svinbra. Det kommer att bli ett tufft år...

Goodbye!

2008-10-07 @ 12:40:58 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefina

Jag hade också jobbiga drömmar om studenten förut! hehe



Välkommen när som! babe!



Hoppas allt plugg går bra!



PUSS!

2008-10-08 @ 21:13:21
URL:
http://finas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91