top3 -

Ensam kvar...

Så har mina bloggvänner åkt ner till Kalmar för att festa. Vad jag har förstått har de det ganska bra där nere, det trånga utrymmet i en korridorlägenhet på 5 personer kan de nog leva med i två dagar. Dock försökte Mickan boka en flygbiljett hem igår vid två-tre någon gång på natten. Varför kan hon ju få berätta själv senare.

Själv sitter jag hemma i min lilla lya och njuter mycket av att inte vara på jobbet denna dag, vilket man verklige gör efter åtta dagaras arbetsvecka! Helt slut så jag ska bara ta det lugtn ihelgen, jobbar i morgon så klart! Men ska inte klaga jag får ju pengar =)

Kändisspaningen har gått sådär... har inte sett så många nya direkt. Paul Haukka på the voice handlade en 1,5 L minerlavatten utav mig igår. Hoppas han tyckte den var god, tror det var med hallonsmak... eller nåt liknande. Jaja, nog snackat om han och hans vatten! Nu ska jag går och baka en äppelpaj som tydligen ska gå jättefort att göra! hej så länge!
2008-10-18 @ 14:48:03 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91