top3 -

Fredag & filmkväll hos Ea!

Sitter och väntar på att mor min ska komma hem med lunch åt mig. Men vart sjutton är hon?! Måste ju börja pallra mig mot skolan snart också... Ska möta Jonas & Ted i skolan vid ett för att skriva vårt jäkla filosofi arbete. Filosofi är verkligen inte ett roligt ämne! Uscha.. Sen vid vid tretiden börjar vår marknadsföring. 

Igårkväll kollades det på alla bra tvprogram hemma hos Kurr. (Madde!). Sen fick det bli en liten prommis med Jonas. Juste, måste ju berätta om Viktorias UNDERBARA rosa mössa, som hon har stickat alladeles själv! Nu har jag beställt två st utav henne, en rosa och en babyblå! :D 

Ikväll blir det bara lugnt för min del. Ska va med Ea hemma hos henne och ha filmkväll, myspys! :)

Inget svar från mammsen än.. får väll gå ner och leta fram nått annat ätbart. //Mickan 
2008-10-03 @ 12:24:46 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91