top3 -

Fredag imorgon!

Nu har jag storstädat huset, kanske inte är det man vill göra dagen efter man varit ute. Men jag blev tvungen till det! Eftersom vi var ute igår känns det precis som om det är söndag idag. Men så är inte fallet och det känns hur skönt som helst att hela helgen är kvar :) Imorgon blir det halloweenfest hemma hos Ea. Läste precis på Lindas blogg att dom satt och sydde kläder tills imorgon. Jag som inte ens vet vad jag ska klä ut mig till. Men det får jag tänka ut när jag kommer hem från jobbet imorgon.

Pappa kom nyss upp med en påminelse om en parkeringsböter som ingen i familjen hade någon aning om vart den kom ifrån. Tydligen hade vi fått den i Kista den 15 okt vilket lät lite bekant tyckte jag. Och det visade sig stämma, den dagen var jag och Mickan på bio och såg Patrik 1,5. Så jag får nog ta på mig ansvaret för detta ;) Det konsiga är hur både jag och Mickan missat att vi fått den, och det klantiga är att vi bara parkerade bilen och hade absolut ingen tanke på att man kanske borde ställa p-skivan ;)
2008-10-30 @ 19:07:37 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91