top3 -

Galet, men skönt.

Jag är faktist besviken. Fel person åkte ut ur idol ikväll. Linda var jätteduktig! Dock inte bland de bästa, men klart bättre än många andra. Mina favoriter för tillfället är: Anna, Alice, Lars & Robin. Dom är grymma! 

Nu har jag iaf gjort nya slingor i håret. Min hårfärg nu är väll rätt så lik min gamla vanliga. Så nu kan jag se mig själv i spegeln igen :D (Lätt överdrift kanske). Fick nyss ett samtal om morgondagen... Jag är ledig! Haha. Detta börjar ju snart bli sjukt, är ju typ aldrig i skolan?! Bara massa hemarbete. Anledningen till ledigheten beror på att vi har fritt arbete i de två ämnena som vi har imorgon.. Herregud. Det låter ju nästom som om att jag klagar och det gör jag verkligen inte! Det är hur skönt som helst!!! Men jag kan erkänna att det kan bli lite långtråkigt att bara gå ner till skolan och gå hem på direkten. Så har iaf den senaste tiden kännts för mig. 

Jaja, men helt ledig är jag inte imorgon. Runt tvåtiden ska vi åka runt med uf-gruppen till Rusta, Ikea m.m för att komma på någon jäkla idé till vårt företag. Blir nog lite Andra avenyn tittande nu för min del, kan ju faktist sova ut imorgon :) 

Bye bye /Mickan
2008-10-01 @ 23:59:24 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91