top3 -

Ica Humlegården

Eftersom Vicky inte jobbade idag fick jag fortsätta henns kändisspan själv. Och vem kommer in på ica? Jo, självaste idol juryn, Andreas Carlsson. Han gick och pratade i sin mobil under hela hans vistelse i affären och samtalet handlade om skivkontrakt, nån manager och något avtal med levi´s. Och nej, jag gick inte och tjuvlyssnade på hans samtal, det var väldigt svårt att missa eftersom han i princip skrek i sin telefon medan han stog i kassakön.
 
2008-10-21 @ 17:25:05 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Mickan

HAHAH DRIVER DU? VAR DET DU SOM SATT I HANS KASSA? FAN VAD DU ÄR BALL!!!!!!! JAG SKA TA PÅ DIG SEN NÄR JAG KOMMER HEM TILL DIG KURR

2008-10-21 @ 17:35:28
Postat av: Linda

haha jag såg honom också precis utanför min skola i fredags:)

2008-10-21 @ 18:27:16
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/
Postat av: Sofia

men madde vet du vilka som kommer in till mig och handlar ibland då? heeeela idolgänget ;) SLÅ DEN DU!

2008-10-21 @ 21:41:23
URL: http://wikberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Hahaha, meen andreas är ju kändis, idolgänget kommer ju vara bortglömda snart ;)

2008-10-21 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91