top3 -

Jag = Tv-nörd!

Åhh vad jag älskar Prison Break, det är bäst. Innan PB var jag hemma hos Vicky med henne och Madde och kollade på två avsnitt av en annan grym serie: OTH! Men fan så illa det slutade :/

Serier jag älskar:

- One Tree Hill
-Prison Break
- Desperate Housewifes
- Vänner
- Heroes
- Two and a half men
- Gossip Girl
- Sex & the city
(-Våra värsta & bästa år) HAHA.

Shit... det är en hel del ju. Jaja, fick iaf reda på en tråkig grej ikväll. Har hört att Ea börjar fundera på att sticka till Australien redan i januari istället för till våren... Galet trist. Nu är vi fasiken inte många som kommer bli kvar här hemma... ååh jag längtar tills det här jäkla skolåret är över!!!!!

Imorgon: Sova i sumpan hemma hos Maddes syrra Maria, som är bortrest :)
Dagens låt: Damien Rice - 9 crimes
2008-10-27 @ 23:29:46 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91