top3 -

Kalmar -det var galet kul! :D

Så, nu har jag kämpat med att lägga upp lite bilder ifrån vår Kalmartripp även fast jag är dödstrött! Rösten lämnade jag dock kvar i Kalmar och för tillfället får jag typ inte fram ett enda ord. Det gick inte så bra för mig när jag skulle berätta om resan för min kära mor. Men jag kom ju iaf hem levande trots att det var Madde som körde nästan hela vägen! Mohahah. Lite småelakt det där kanske ;D Fyfan vad kul alla verkar ha det där borta.. jag är avundsjuk. Jag vill också ha det så. Nu är jag nästan helt säker på att jag vill lämna Stockholm. Åhhhh!

Nej nu måste jag gå och lägga mig. Får berätta mer om trippen imorgon efter skolan. //Mickan






2008-10-20 @ 00:08:06 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91