top3 -

Kanelbullens dag :)

Ja, jag vet, jag är heeelt värdelös på att blogga. Ska försöka att bättra mig, men anser inte att det händer något roligt i mitt liv värt att blogga om. Men jag kommer nog på något!

Vi ser ju helt tydligt att Mickan kommer klara sig alldeles utmärkt utan oss! Det är ju bara hon som har skrivit i bloggen de senaste dagarna!

Som sagt hart det inte hänt så mycket i mitt liv. Eller jag och Jenny har ändrat destinaton efter att fått kontakt med en danskagentur som har lägenheter nere i val Thorens så dit blir det! :D Vi betalar nog depositionen någon gång under nästa vecka och då har vi en lägenhet nära liften mitt i smeten från 30 november!

Idag ska jag baka bullar och äta massa bullar + bulldeg sen ska jag ut och äta med Chabo och kanske Mickan och Ea :) Ha en bra dag!

2008-10-04 @ 12:42:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91