top3 -

Lördag & jag är barnvakt.

Jahapp, så var man barnpassare igen. Mamma & Bibban ska inte sova hemma så jag blir hemma med lillen hela kvällen. Ganska skönt faktist.. Vi har hyrt filmer & Bibban har köpt hem typ allt som går att tänka sig till oss?!

- Två påsar chips + dipper
- Popcorn
- Flera olika chokladsmaker
- Vanligt blandgodis
- Två olika glasspaket
- Jordgubbar & vindruvor
- Och så läsk såklart
+ att vi ska beställa hem mat från Tibble Pizza. Mums..

Haha det blir alltå svulla ikväll som gäller för min & Rickards del :D (Igår kollade jag på lite Idol med tjejjerna och sen blev det donken). Börjar faktist få lite ont i halsen.. gör ont när jag sväljer. Hoppas inte det blir värre nu bara. Tråkigt att vara sjuk nu när man har långhelg. Har ingen skola förens på onsdag nästa gång. Eller jo, har ifs en lektion på måndag. Men det räknas ju knappt. Hejdå!


2008-10-11 @ 13:50:08 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91