top3 -

Min nya fina mössa.

Tjabba! Har inte så mycket att berätta... har vart hemma hos Vicky och glott på en film med henne och Madde, den var faktist bra. Imorgon är jag ledig & då ska jag åka och fixa mina fruktansvärt fula naglar i jakan. Woho... Sen efter det ska jag träffa min far en stund. Och på kvällen blir det bara en massa plugg :( I helgen ska jag, Madde, Ea och Tony åka till Kalmar och hälsa på Ivar. Vi åker på fredag efter skolan & kommer hem på söndag. Det ska bli skitkul att åka bort lite!




Här är min nya fina rosa mössa som jag Vicky har gjort till mig. Skitsöt :D Tack så mycket söta du!
2008-10-13 @ 21:42:15 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

gigantiska bröst där asså

2008-10-18 @ 16:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91