top3 -

Myspys

Läskigt mycket plugg nu. Tror aldrig att jag haft såhär mycket inlämningar förut? Jaja, bara kämpa på. Men det är så mycket så att man inte ens vet vart man ska börja.. Blir en plugg lördag&söndag denna helg. Har inget annat val! Men vi blev iaf nästan klara med filosofin idag i skolan.

Men ikväll ska jag bara mysa med tjejerna. Nu ska tydligen Madde, Vicky & Chabo vara med också :) Och kanske Linda? I don´t know.. Vi ska se på idol & sen en skräckisfilm. Imorgon ska jag vara barnvakt åt Rickard under dagen och lite på kvällen. Vi cyklar nog upp till Alexandra och käkar middag.

Nu ska jag göra mig klar och sen börja dra mig mot Linnea. Puss
2008-10-03 @ 18:43:04 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91