top3 -

Onsdag

Nu var det mycket länge sedan jag bloggade, så jag får väll passa på nu idag när jag är ledig :) Jacuzzibadandet hos Linda igår var jättetrevligt! Sen blev det också Idol och DH där. Har blivit helt beroende av idol det här året måste jag säga, men det är jag inte ensam om heller. Detsamma gäller för Mickan och Vicky.

Snart ska jag åka och hämta Mickan (om hon kan svara i sin telefon någongång) för att åka på en liten tur. Dock har jag ingen aning om vart vi ska, men vi får se vart bilen tar oss.
Sen ikväll ska jag in till stan på "kick off" med Stockholm Open. Ska få kläderna vi ska ha på oss, spännande :) Ska nämligen jobba där hela nästa vecka (förutom lördag) Skoj!
2008-10-01 @ 12:15:55 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91