top3 -

Patrik 1,5

Jag och Vicky fick en bio biljett av Ea för ett antal veckor sedan som gick ut idag. Därför kände vi oss tvngna att gå på bio. Men efter mycket velande idag på jobbet, kunde vi inte enas om vad vi skulle se, vart vi skulle se den och när vi skulle se den. Dock kan jag ta på mig skulden till detta då det enda jag ville se var Patrik 1,5, som Vicky redan sett.

Så jag fick hitta mig en nya biokamrat som inte sett filmen, Mickan. Så vi åkte till Kista och med mina stora förväntningar på filmen blev det en besvikelse. Klart filmen var bra, men inte alls så bra som jag tänkt mig. Så kanske skulle Rally Brundar varit bättre trotsallt även om jag inte riktigt kommer våga erkänna det för Vicky ;)


 
2008-10-15 @ 21:58:40 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91