top3 -

Söndag

Dagen har spenderats framför tvn och the hills, tycker verkligen om den serien. Fast vilken serie tycker jag inte om? =P

Igår hade vi match på tsk. Vi torskade med 3-1 i matcher, tråkigt! Men kvällen var inte slut i och med det. Fortsatte till Kungliga, där det var Kick off fest med Sthlm Open. Var ett live band och lite party där. Sen vid halv tolv kom det bussar som hämtade oss och körde oss till Cafet =P Bra ställe men kände mig inte direkt så hemma där måste jag säga, men det var kul ändå :)

Idag ska jag fortsätta dagen på samma sätt som den har börjat, framför tvn alltså, dock ska jag förflytta mig hem till Ea snart där det blir one three hill och gossip ;)


Vädret måste vara det tråkigaste på läänge, jag vill ha sommar igen!!!



(Skulle absolut inte banga på att ligga i ett tält på Gotland nuu ;)) haha
2008-10-05 @ 16:45:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91