top3 -

Top3's förbättring -påväg!

Okej. Eftersom att vi nu har börjat få en ganska hög läsarsiffra så har vi kommit fram till att vi nu måste börja blogga om lite roligare saker och även ta mycket mera bilder än vad vi gör nu. Det är ju faktist mycket roligare att läsa en text som har bilder till än att bara sitta och läsa igenom en svart, lång text...

Ikväll har jag lekt lite med mina kära vänner Madeleine och Linnea. Jag och Madde hämtade upp Ea på hennes jobb när hon slutat (Cooopan). Men tyvärr så fick vi med oss mer saker hem än bara Ea... Eller tyvärr vettefan? Vi fick ju faktist chocklad, vindruvor & naturgodis med oss hem :) (Nästan bättre än Ea?) NEJ NU DRIIIIIVER JAG BARA MED EAPEA ;D

När vi släpat med oss Linnea från Coopan så åkte vi hem till henne och kollade på vårt favoritprogram -desperate housewifes! Efter regn kommer solsken, eller vad är det man brukar sejja? :D

    


Goodniiight!
2008-10-14 @ 23:00:19 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91