top3 -

Tråk-kväll.

Kvällen igår vart ingen höjdare. Jag kom aldrig iväg till jakan vilket jag idag ångrar väldigt mycket. Maddes match slutade sent så hon följde aldrig med ut ens. Det var därför, eftersom att jag fick reda på det så sent, som jag valde att stanna kvar här i Kungsängen. Förade lite hos Stefan först och sen fick det bli centrum. Det var väl trevligt på Alex men det var hemskt inne på Gc. Det var verkligen fullproppat med människor! Löningshelg + att det var någon djkväll eller nått sånt. Det var galet, man kunde inte vara där inne...

Tog nattbussen hem vid halv tre igår, så jag kom hem hyffsat tidigt iallfall. Kan ju vara därför jag mår så himla bra idag. Känner knappt att jag var ute igår ens... vilket är mycket ovanligt. Idag ska jag bara städa och slappa. Så skönt att man är ledig imorgon. Behöver verkligen få vila lite.





Vart inga bilder från igår tyvärr. Men såhär såg jag iaf ut igårkväll...
2008-10-26 @ 10:44:49 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

haha vilken fjortisbild:D bitchig min och mobilen vid örat:D PUSS SÖTNOS

2008-10-26 @ 18:39:54
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är fortfarande en fjortis ;) fast jag snackade faktist på riktigt :P

2008-10-26 @ 19:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91