top3 -

Uppsatsskrivande & Heroestittarkväll.

Ligger just nu i min säng och försöker komma på undanflykter för att inte behöva plugga.. Måste skriva världens tråkigaste arbete nu, som ska vara inlämnat imorgon! Så jag lär ju bli uppe hela natten... Det är ju faktist Heroes ikväll klockan nio och det bara måste jag ju se!

Var precis ute och övningskörde en sväng till Jakobsberg. Hämtade ut min kamera som vart inne på lagning, woho :D Nu funkar den äntligen! Skolan idag var faktist rolig :) Och det är väldigt skönt att vi nu äntligen har kommit på vad vi ska sälja i vårat Uf företag. Jag blev inköpsansvarig tillsamans med Malin.

Just det, jag fick hem lite grejjer idag som jag beställt för ett tag sen också. En skidjacka, en rosa typ regnjacka, en rutig tröjja och två mössor :D Lite kul.

Imorgon är det fredag & efter skolan bär det av till Kalmar :D Ska bli askul! Nu: Dags att börja med SKITEN!


Min kväll...


Jag och Jonas för ett tag sedan hemma hos mig. (Pluggkväll).
2008-10-16 @ 19:49:32 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91