top3 -

Lördag kväll & utgång i Jakan.

Håller på att städa mitt rum. Gud vad en människa kan stöka ned egentligen.. Vart inga fina bilder alls från igår och väldigt få fanns det. Kom på en kul grej som hände igår.. det kom in en hel drös med civilpoliser och jag var den enda vid vårt bord som behövde ''bevisa'' att jag hade åldern inne för att få vara inne på Alex. Haha gissa om jag blev retad senare ;D

Sen berättade Bibban för mig att jag hade suttit och somnat i Sebbans datastol imorse. Och när han frågade mig vad jag höll på med så hade jag inte sagt nått utan bara gått och lagt mig i sängen. Jag måste ju ha sovit fastän att jag hade tittat.. Det brukar faktist hända ibland!

Nu har jag precis ringt till Vicky och försökt övertala henne till att följa med oss ut ikväll :) Vet dock inte riktigt hur det gick.. men jag accepterar inte ett nej! Bara så att du vet det ;D




2008-10-25 @ 18:19:45 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91