top3 -

I Sundbyberg

Nu ligger vi i Marias lägenhet och har precis kollat klart på våra bästa år. Det ligger kebab & pizza rester över hela bordet. Igårkväll drack vi lite vin och tittade på DH. Vi bläddrade även igenom lite olika kataloger om högskolor. För tillfället verkar jag, Madde och Ea inriktade på att plugga vidare i Linköping... Men jag har hittat en del intressanta saker i Uppsala också. Det är ett mycket tufft beslut.

Vid halv elva drog vi till Treat på Jarlaplan. Mycket folk, men det berodde nog på att de var det enda stället typ som hade öppet en tisdag.

Ikväll ska Madeleine Karnik & jag, Mikaela Hallberg, på förfest hos Lisen. Efter det ska vi in till staden och festa. Vi ska till Toxic. Jag gillar egentligen inte det stället speciellt mycket men ikväll kommer det nog att bli kul. Massa folk som ska in dit som man känner :)

(Madde ville så gärna vidare igår efter att Treat stängde så hon ringde personligen till Kickis bar & Café. Tyvärr så ville ingen svara..)

 


Kommer lite fler bilder från gårdagen lite senare. De finns på Maddes kamera!
2008-10-29 @ 14:24:50 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91