top3 -

Onsdag eftermiddag.

Ujujuj.. trött som få. Men nu är äntligen denna dag över och engelskalektionen. Jag suger men vem bryr sig?:D Ska snart bli upphämtad av Madde. Jag ska övertala henne att vi ska åka och köpa lite snask! Efter det ska vi hem till Vicky och kolla på OTH. När jag lekt klart med flickorna så ska jag hem till Jonas för att plugga filosofi :/

Tog med mig hem en massa kataloger (typ 15 st) om olika högskolor.. tänkte att jag skulle läsa igenom lite under lovet.

Om cirkus en månad kommer mitt liv att bli skittråkigt. Vill inte att folk ska flytta härifrån :( Har verkligen börjat få ångest för det nu...

Nu kommer Madeleine, hejdå!
2008-10-22 @ 17:37:47 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91