top3 -

Veckan i korthet

Den här veckan har gått otroligt fort! Men det kan ju bero på att jag har haft mycket att göra. Sov hos Josse i tisdags, var jättemysigt. Fin lägenhet! Avundsjuk. Men gick upp otroligt tidigt för att springa till jobbet. Efter en hel arbetsdag bar det av till en undersökning som mitt telefon abonemang 3 hade. Vi satt i en liten grupp och sa vad vi tyckte var viktigast med en operatör och vad vi tyckte om det vi hade nu.

Efter det mötet sprang jag till Carro som satt och väntade på mig på T-centralen. Vi skulle till Saki och fira hennes 19-årsdag. Vilket var jättemysigt. Vi gav henne det första plagget som "team offer" gjort. (Team Offer: Uppfanns i juni 2008 när fyra tjejer satt i Stryn och drömde sig bort. Där och då startade de ett eget klädmärke. Idag har Team Offer gjort en mössa.) Det kommer ett kort.

I torsdags var jag ledig och trodde att jag skulle dra ut en tand, vilket jag slapp så jag flög i princip ifrån tandläkarstolen! Sen åkte jag till Jenny med en bil på reservhjulet, men det gick bra, måste erkänna att jag var ganska rädd. Idag ska jag jobba och slutar vid 20 så missar typ heeela Idol! Det är inte sant men jag får leva med det. Kolla reprisen eller nåt! Kommer nog bara att ta det lugnt i helgen!
2008-10-10 @ 12:34:09 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91