top3 -

Ta bort eller ha kvar?

Mysig kväll igår, trots att Dh slutade i katastrof. Ea hade bakat en jättegod äppelpaj som hon hade med sig :) Efteråt drog jag hem till Jonas för att plugga lite engelska och svenska.

Nu ska jag snart börja bege mig mot skolan. Är lite smått nervös eftersom att jag har engelska c redovisning idag. Men jag har bestämt mig för att jag skiter i om jag gör bort mig. Börjar faktist bli riktigt orolig för min katt Musse nu också. Han har vart hängig i flera dagar nu och det blir bara sämre... han gör ingenting längre, bara ligger och sover... :(

Och igår fick jag för mig att ta bort mitt ärr som jag har på näsan, mellan ögongen, med hjälp utav laser. Har haft det sen jag var liten så det har lixom bliit en del av mig... vet inte riktigt hur jag ska göra. Ta bort eller ha kvar?




För tillfället ligger jag i min säng och gosar med Musse.
2008-10-22 @ 11:59:44 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91