top3 -

Åre

Länge sedan jag skrev nu. Idag var jag ledig, vilket var jätteskönt! Och eftersom Caroline också var det passade vi på att ta en liten tur. Den började hemma hos mormor o morfar, där vi hade köpt med oss mat till dom och oss. Sedan åkte vi vidare till Carolines mormor för att fika ;) Och sen blev det shopping i Jakan, där vi också träffade Jessica som hängde på för lite shopping. Hittade inte så jätte mycket, lite smink och ett par skor blev det iaf.

Ikväll ska jag åka till Åre. Frågan är om jag kommer att känna igen mig där uppe, känns väldigt konstigt att åka dit i September. Tåget går tio i tolv från centralen och imorgon vid tre har jag min intervjuv. Har faktiskt inte varit ett dugg nervös konstigt nog. Men jag kommer nog inte slippa det, det kommer nog att komma så småningom.. Men det ska bli kul iaf, och jag är tillbaks i Stockholm 03:42 på fredag natt/lördag morgon igen :) Så nu är det bara att hålla tummarna att det går bra också!  


Lär ju inte vara så mycket snö iaf ;)
2008-09-17 @ 18:42:41 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91