top3 -

COLDPLAY - Helt jävla underbart!

Fyfan vad bäst det var igår!! Åååh. Coldplay är verkligen ett av världens bästa band. Underbaaart var det igår!! 

Nu blirdet frulle och lite senare ner till skolan, har endast två lektioner idag. Har dock redovisning, vilket jag verkligen avskyr! :'( Menmen. Inte mycket att göra åt saken. Får se vad som händer i helgen. Är fortfarande jätteförkyld så vore nog bra ifall jag tog det lugnt.  

Just det. Nu höll jag på att glömma skriva detta! Vi har bokat en stuga i Idre under v2! Vi är för tillfället 15 personer som åker, får se om någon mer ska med. Asniiice :D Lääängtar galet mycket!!

(JADU VICKY; FRÅÅÅGA MIG INTE!!! JAG ÄR DUM I HUVUDET!!) 
2008-09-19 @ 10:31:54 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91