top3 -

En ny vecka framför sig

Riktigt dåliga tycker jag att vi blivit på att blogga. Kanske för att det inte händer så mycket i våra liv just nu. Brukar bli lite så när hösten kommer. Dagarna ser likadana ut hela tiden. Kom nyss hem från en promenad (om man nu kan kalla det promenad) med Mickan. Hon var väldigt deppig stackarn ;) 

För ca tre veckor sedan sökte jag jobb i Åre och i helgen fick jag ett mail av dom om att dom gärna ville att jag skulle komma upp på intervju. Så jag åker nästa tordag och stannar över natten. Ska tydligen bli lite femkamp och andra roligheter. Sen är det väll ungefär 40-50% av alla som får åka upp som blir anställda. Så vi får se hur det går. Har inga direkta förväntningar så det skulle inte vara helt världen om det inte gick bra, men det klart att det vore sjukt kul ;)
2008-09-08 @ 22:20:30 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91