top3 -

Filosofin inställd.

Woho. Skulle precis gå ut genom dörren och hoppa på cykeln då jag får ett samtal. Filosofin är inställld! Galet skönt att jag fortfarande var hemma. Men lite sur över att det var så jobbigt att gå upp imorse.. Hade gärna sovit längre. Nu börjar jag iaf inte förens klockan tolv.

Idag mår jag förövrigt ganska bra! Bara en jobbig hosta kvar. Men det har man ju aldrig dött av. Efter skolan blir det iaf middag inne i stan med Bibban & Sebban och sen är det dags för Coldplay!! Konserten börjar klockan halvåtta i Globen. Kulkulkul.

Undra hur det går för Madde uppe i Åre??! Testade att ringa nyss, men inget svar. Spännande, spännande...
2008-09-18 @ 09:56:29 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91