top3 -

IDRE!!

Pjuuhh.. så var denna skolvecka över. Redovisningen gick väll helt okej och nu har vi fått ihop 17 personer som ska åka till Idre. Men nu har vi satt stopp -inga fler! Det är iaf jag, Sussie, Issa, Jonas, Kalén, Oliver, Toffe, Sebbe, Junker, Tobbe, Kalle, Jesper, Mirza, Krille, Milander, Bobbie och Björn som åker! Ååh nu längtar man ju inte direkt lite... Lite småskumt att inte åka till Åre med tjejerna. Men det är väll såhär det kommer bli framöver. Man märker verkligen vilken skillnad det är nu när folk har gått ut.. Alla har verkligen sitt eget. Menmen, den här resan kommer iaf bli galet nice!

Ja. Vad ska man hitta på ikväll då? Har iaf beslutat mig för att jag inte ska festa. Nu ska jag se till att bli helt frisk igen. Ska köpa mig ett gymkort nästa vecka också hade jag tänkt. Dags att ta tag i lite saker för en gångs skull! Imorgon blir det iaf bio med Rickard (lillebror) i jakan. Vi ska se Wall-e, eller vad den nu heter. Sen på kvällen ska jag nog hem till Madde. Får se om vi ska gå ut eller om vi blir kvar där.

Man kanske ska plugga lite ikväll? Haha. Får se om nu det blir av, på en fredag lixom.. Men de vore ju bra! Har en massa plugg nästa vecka. Suck. //Mickan
2008-09-19 @ 17:15:47 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91