top3 -

Lyckad fredag.

Efter skolan igår gick vi hem till Kalén. Vi åt massa godis och snackade skit. Vi bestämde oss för att vi skulle ha en lugn kväll med lite plugg, men... 

Vår lugna fredagskväll slutade inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vickan och jag är sämst... Den började uppe på Alexandra & efter det fick blev det MP, där det var galet mycket folk! Kom hem vid femtiden och kvällen var faktist riktigt kul! Mår dessutom skitbra idag så jag är glad :D 

Har världens ångest för allt plugg nästa vecka, uscha!! Men ikväll blir det iaf utgång igen, fast i staden. Vi ska träffa Gbg-killarna som bodde grannar med oss i Ayia Napa som är här över helgen. Ska bli kul :) Kanske blir bowling innan också. Folk ska nämligen fira junker som fyllt 18, men får se om jag hänkar. Linda är ensam hemma också, så det vore ju lite kul att börja kvällen där. Nu ska jag städa mitt rum och äta maaat! //Mickan

2008-09-27 @ 14:34:47 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Starbucks Coffee Club

Visst är det viktigt att kunna gå i högklackat?

2008-09-27 @ 14:37:00
URL:
http://starbucks.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härligt med en lyckad fredag! :)

2008-09-27 @ 14:38:08
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91