top3 -

När man väl är ledig så vill man inte vara det ;)

Varken P.S I love you eller 27 Dresses var så bra som jag hade hoppats på. Det är väl det jag har sysselsatt mig med efter jobbet idag och igår. Annars har jobbet flytit på bra. Men det ska bli otroligt skönt att vara ledig imorgon känner jag nu. Dock vet jag att när jag väl vaknat imorgon, utvilad och pigg kommer jag ångra att jag är ledig och undra vad jag ska hitta på hela dagen? Fast jag har en liten plan; plugga engelska. Eftersom jag ska skriva engelskaproven om ca en månad vore det på tiden. Dock har jag en känsla av att det kommer bli mer än jobbigt att ta tag i det och dagen kommer bara gå utan att jag kommer få någonting gjort! ;)
2008-09-02 @ 23:41:38 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91