top3 -

... och det blir bara bättre!!!

Iiih är på strålande humör. Igår efter skolan åkte jag och Jonas in till stan för att shoppa. Hittade en hel del fina saker :D Sen på kvällen blev det promenad med Linda (grymt kul att äntligen få träffa henne) och efter det så blev det plugg.

Idag har jag vart och kollat på en rättegång inne i stan med skolan, rätt intressant faktist. Efter skolan blev det bara en massa plugg med Jonas och vid femtiden åkte jag och hälsade på min pappa och farmor. Fick bekräftat att när jag tagit mitt körkort så blir den lilla silvriga bilen MIN! Är så galet glad. hihi. Så nu gäller det bara att ligga i... Sen efter att jag vart där åkte jag hem och träffade Madde :)

Och imorn ska jag in till stan efter skolan för att fika och shoppa lite med Linda! Myspys. Nu ska ja kolla lite andra avenyn och sen blir det sängen! Puss godnatt
2008-09-24 @ 23:43:50 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91