top3 -

Stackars mig...

Andra dagen jag är hemma från jobbet och bara känner hur pengarna bara flyger bort från mig. Har helt enkelt inte råd att vara sjuk längre, usch jobbigt att ha blivit vuxen asså...

Jag trodde att jag var bättre idag, men icke det. Nu har jag mått illa sen middagen vilket är typ 4,5 timmar. INTE KUL! Men det blir nog bättre efter lite sömn. Är ledig i morgon oxå och sen bär det av till Ludvika med släkten till det årliga lingonplocket :) Ska bli sjukt skönt att komma bort ett tag, dock hade jag inte räknat med att må dåligt, men det gör jag inte i morgon!

Haha jag undrar verkligen vad Mickan tänker med när hon funderar på att byta ut webdesignen som är typ en av de lättaste kurserna på gymnasiet till engelska c som är en av de svåraste? Jaja, fråga inte någon som vet... ;P
2008-09-18 @ 22:25:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91