top3 -

Så jävla trist.

Under ''promenaden'' igår med Madeleine insåg jag en massa saker som jag inte har tänkt på tidigare. Mitt liv är snart över. Typ alla mina närmsta vänner kommer att lämna mig i vinter... alla ska åka bort. Vad fan ska jag göra? Och skitkul att ingen kan komma på min skiva! BLÄÄ... usch. Jag längtar verkligen inte till vintern längre. Hur ska jag överleva? Det här kommer att bli den värsta vintern någonsinn, tycker verkligen synd om mig själv.

Aja... finns ju inget jag kan göra åt saken nu. Ikväll blir det iaf ännu mera plugg med Jonas. Igår pluggade vi till klockan tolv och vi blev nästan klara med arbetet. Efter plugget blev det lite öl och jag kom inte hem förens vid fyra. Riktigt trevlig kväll faktist :)
2008-09-09 @ 13:52:03 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91