top3 -

Dags för min studentskiva!

Kom nyss hem från skolan, fick sitta och trängas i Teds skåpbil med Sussie! Nationella provet gick mycket fortare att skriva än vad jag trodde, vi hade fem timmar på oss men det tog typ en och en halv.

Vid tolv ska jag plocka upp Madde och sedan dra till jakan. Ska inhandla lite vin & sånt från systemet och sen kanske äta lunch eller nått. Sjuuukt härligt med sol ute, man blir glad. Sen ikväll ska vi nog börja lite hos Linda och efter det bär det av till Göta Källare! -Det är dags för min studentskiva idag! Känns lite overkligt att det redan är här men det blir nog kul. Madde och Linda blir mitt sällskap på middagen. Tror Bibban kör in oss också så det är skönt...

Känner mig också mycket bättre idag, endast rösten som är sådär. Så skönt att febern har gått över och även den värsta halsonten :)
2009-04-01 @ 11:07:13 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91