top3 -

En mycket efterlängtad Viktoria har kommit hem igen!!

Igår bokade jag min biljett till Åre och tåget går från centralen kl 10.30 på fredag, woho. Fick dock bli med två byten igen i Sundsvall och Östersund som jag åkte sist, men det är inte så jobbigt egentligen. Skönt att få komma bort ett par dagar igen, är lite less på det här... och så får jag ju några dagar tillsamans med Madde :D Kan inte bli mycket bättre!

Idag var jag i Jakan på manikyr och efter det träffade jag Vicky som precis hade kommit hem. Kändes sjukt overkligt att träffa henne igen! Men galet kul :D Ska fika med henne lite senare och resten av kvällen/natten kommer gå åt till att plugga. Har prov imorgon igen i Organisation & Ledarskap och Psykologiprovet som jag gjorde idag gick helt okej tror jag.


Jag och Vicky på Cypern.
2009-04-20 @ 16:27:58 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91