top3 -

Otippat gäng

Började hemma hos mig igår vid femtiden med Jonas och under kvällen droppade det inte lite mer folk, hade jättetrevligt... vart ett väldigt otippat gäng måste jag säga. Det var jag, Linda, Jonas, Kelly, Brorsan, Felix och Emil. De fyra sistnämnda gjorde sin deubut på sportbaren igår och lilla Kelly är bara sexton år gammal, men in kom hon iaf! Däremot hade jag inte alls lika kul uppe i centrum, så det blidde en tidig hemgång, redan strax efter ett kom mamma och hämtade mig!

Idag mår jag som jag alltid gör dagen efter, förstår inte varför... Spelar tydligen ingen roll om jag tar det lugnt eller inte. Jaja. Får se vad jag hittar på idag? Är iaf grymt sugen på Franco´s och ikväll blir det pluggpluggplugg.






2009-04-12 @ 12:52:10 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91